facebookicon
googleplusicon
youtubeicon
youtubeicon
Menu

Προωθητικές ενέργειες - Διαφήμιση

Branding, προώθηση, διαφήμιση, εμπορική επικοινωνία επιβάλλεται, για ότι πωλείται-αγοράζεται και γενικά ζητάει την εμπιστοσύνη και προτίμηση του καταναλωτικού κοινού. Εκεί που μπορεί να φτάσει με στρατηγικές κινήσεις ένα προϊόν,
είναι το όνειρο του καταναλωτή και το όραμα του επιχειρηματία. Για την επίτευξη του στόχου αυτού απαραιτήτως μετά την απόφαση του προφίλ του brand, ακολουθεί το branding. Η διαφήμιση που «πουλάει» χωρίς αισθητική βλάπτει το προϊόν μακροπρόθεσμα, ενώ αυτή που έχει μόνο «δημιουργική άποψη» δεν έχει πωλήσεις.
Η χρυσή τομή είναι η λύση και το δικό σας πρόγραμμα επικοινωνίας για το brand σας, θα πρέπει:
Α. να ξεχωρίζει από τον καθημερινό καταιγισμό των μηνυμάτων του ανταγωνισμού και με «όχημα» ένα προσεκτικά επιλεγμένο σλόγκαν.
Β. να πείθει τον καταναλωτή συναισθηματικά, χωρίς να προσβάλει τη λογική του.
Γ. χωρίς ημερομηνία λήξης, διαχρονικά να μεταδώσει το μήνυμα.

Μαζί θα σχεδιάσουμε τις κινήσεις εκείνες για να «δώσουμε» στον καταναλωτή ότι ακριβώς ζητάει, ώστε να απολαύσετε την εμπιστοσύνη του, συνεπώς και την αύξηση των πωλήσεών σας. Η διαφήμιση είναι αυτή που μπορεί να κινεί την αγορά και πώληση, καθώς η εμπορική επικοινωνία επιβάλλεται για κάθε είδος προς αγοραπωλησία. Όπου μπορεί να φτάσει η διαφήμιση ένα προϊόν, είναι το όνειρο του καταναλωτή και το όραμα του επιχειρηματία.

Η διαφήμιση θα πρέπει πρώτα να «πουλάει» = περνάει το μήνυμα και μετά να καλύπτει και να σέβεται την αισθητική μας.
Η όποια διαφήμιση που μόνο πουλάει χωρίς αισθητική βλάπτει το προϊόν μακροπρόθεσμα,ενώ αυτή που έχει μόνο «δημιουργική άποψη» δεν έχει πωλήσεις. Η χρυσή τομή, της πώλησης και της αισθητικής είναι ότι πρέπει να έχει μια διαφήμιση και αυτό ισχύει τόσο στην κλασική διαφήμιση όσο και στην διαδικτυακή. Η νέα ιδέα είναι αυτή που μπορεί να θεμελιώσει ότι πουλάτε ή να βάλει σταθερές βάσεις για να μπορέσετε να πάρετε εμπιστοσύνη στην φίρμα σας.
Για να πουλήσει η νέα ιδέα με την αισθητική γραμμή που θα αποφασιστεί από κοινού μαζί σας:

  • θα πρέπει να ξεχωρίζει από τον καθημερινό καταιγισμό των μηνυμάτων
  • να πείθει με τη λογική και όχι μόνο με το συναίσθημα
  • να υπάρχει ισορροπία μηνύματος, δημιουργικού και προϊόντος
  • να είναι διαχρονική, χωρίς ημερομηνία λήξης

Εκτός από τις μεγάλες εταιρίες στις οποίες κάθε μορφής promotion είναι καθημερινότητα, η χώρα μας έχει και πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις οι οποίες θα ήθελαν σταδιακά να αναπτύξουν περεταίρω τις πωλήσεις τους, κερδίζοντας νέους πελάτες, με ελεγχόμενες διαδικασίες κάθε φορά. Μια επιχείρηση μπορεί να είναι ευχαριστημένη αν γνωρίσει και πουλήσει το προϊόν της σε 10 πελάτες μέσα σε ένα χρόνο και άλλη θέλει 3000 πελάτες, για να έχει τα ίδια οικονομικά αποτελέσματα.
Η ανάπτυξη των πωλήσεων σας ή η διενέργεια προωθητικών promotion, μπορεί να γίνει από την «Brands & Names»
με μετρήσιμα και καταγεγραμμένα αποτελέσματα κάθε φορά, όσο χρονικό διάστημα θέλετε εσείς.

επιστροφή στην κορυφή